Namn lek...............

 Det är ju coolt att kopiera saker från andra och jag kopierade denna från en viss person vid namn jonta som är cool.. för han ska ju vara vakt åt någon och alla vill ha hans penis... Så jag avgudar honom och snor denna från honom.

Kolla vad ditt namn blir!
A. gillar att dricka/festa
B. alla vill ha dig
C. riktigt barnslig
D. gillar att dansa loss
E. oh, jättebra kyssare
F. bra personligen och utseende
G. skiter i vad andra tycker
H. underbar kyssare
I. helt underbar i sängen
J. alla avgudar dig
K. vild och galen
L. alla älskar dig
M. kanske inte så jättesmart
N. du kan behålla hemligheter
O. as sexiig grr
P. populär bland alla
Q. ful R. helt GALEN
S. lätt att bli kär i
T. omtänksam och bryr sig
U. kungen på att bara ta det lugnt och chilla
V. bästa kyssaren som finns
W. tänker sig inte för eller något sjuk i huvudet
X. jättebra i skolan/jobbet
Y. bästa pojkvän/flickvän man kan begära
Z. alltid redo


Så vafan är jag då?

M. kanske inte så jättesmart  .... Det stämmer faktiskt bra in på mig. Katching 1poäng till testet hittills.
I. helt underbar i sängen ... Måste nog ringa till 2002 och kolla om jag var bra...
K. vild och galen ... Vild, njaaa. galen njaaa.. Störd ja!
A. gillar att dricka/festa ... Nopes, är nykterist!!! SÅ SKIT TEST SOM HAR FEL HELATIDEN!
E. oh, jättebra kyssare ... Skulle inte påstå det. senast så spydde tjejen. Jag som var dålig? Det får jag aldrig veta.
L. alla älskar dig ... Behövs bara en och hon vet vem hon är <3



Summa och bakelse på det hela. Testet var skit och det stämde inte alls in på mig. Så skjut mig. GOD svettig dag. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha mja stämde inte så bra på mig heller :P

2008-05-29 @ 15:22:35
URL: http://lvdp.blogg.se
Postat av: hanna åberg

min blev
H. underbar kyssare
A. gillar att dricka/festa
N. du kan behålla hemligheter
N. du kan behålla hemligheter
A. gillar att dricka/festa

passar iallafall in ganska bra:)

2008-05-29 @ 15:26:54
URL: http://hannys.blogg.se
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte passa på att önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-05-29 @ 15:41:22
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: DJ PERRA IN THA HOUSE

vafan R saknas ju!

2008-05-29 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0