gooo morgon gooo morgon

Vilken kille jag är som stiger upp i ottan för att komma tidigare till jobbet och fixa en massa strunt som måste vara klart på måndag. Man borde ju nästan ge mig en Oscar bara för det. Vilken insatts jag gör. Men om jag har så mycket att göra så undrar jag verkligen varför jag sitter här och skriver ett ytterst ointressant blogg inlägg när jag istället skulle kunna göra en massa nytta istället? Jädrans bra prioteringsförmåga jag har. Men om jag säger så här. Jag ska _NU_ börja jobba och inte skriva mer skit saker hit.

    image68

Jag och kollegan.



VARFÖR är jag alltid så jävla hungrig? Har jag fel i min mage eller är det bara så att jag är en jädrans hungrig människa? Börjar ju bli lite tjockis, kanske dags att byta namn till Josefin? LOL... Så tjåkis har jag inte blivit ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0