Willys

Nu har man varit på Willys och storhandlat så man slipper åka till affären på åtminstone två dagar. Köpte så mycket strunt att jag redan nu har glömt bort vad jag köpt. Var det ens någonting vettigt? Någonting gott? Fan, vad man alltid ska bli lurad. Tack Angelica att du körde mig dit och hem.


Kan även meddela att jag varit och tvättat klart och det blev fint. Men jag har inte hunnit stoppa in allt i skåpen ännu. Får ta och göra det sen när jag har mer ork här i livet. Sen måset jag ta och dammsuga, skura och dammtorka. Just ja. Jag köpte en ny mopp. Den måste jag ju testa köra snart. Den verkade riktigt fräsig av sig.

image61


Annars, är det någon som är sugen att hitta på någonting idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0