Desperate houswives

Nu tänker alla att jag är värsta fjollan som sitter och kollar på dennna utomordentligt bra:iga serie. När den började sändas första gången för något år sen, så tyckte jag den verkade riiiiiktigt jävla skit. En äkta chickflick (stavning) serie. Men efter att börja slökolla lite avsnitt med Jenny så började jag hänga med i svängarna och då blev det ju intressant. Och nu är man fast i serie träsket där man kollar den serien. För övrigt så kan man även se vissa kompisar vara mer eller mindre som huvudrolls innehavarna i den serien.  Men nu ska vi sluta snacka serier.

En sak jag inte fattar. Varför grät alla när dom kollade på Titanic förut? Den var inte ett dugg sorglig eller bra överhuvudtaget. Enda som har med titanic att göra som fått mig att tappa hakan är denna.





Fick han inte en massa tjejer efter denna så är det fan något fel på Er tjejer. Man ser ju värsta potential bakom denna underliga varelse.

När det ändå är dags att lägga upp klipp på sköna snubbar som vet hur man får brudar. Så ska nog denna kille också få vara med.



Älskar hans sköna moves och ansiktsuttryck. Men kanske det absolut bästa är hans musse pigg lakan.




Nu när vi ändå är inne på engelska språket. Så får ni här en engelska lektion av läraren.

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, seriöst. Titanicsnubben, det är nästan sorgligt.. stackarn!

2008-05-04 @ 00:51:17
URL: http://tovio.blogg.se
Postat av: ninni

han på videon i mitten, visste du om att han tog livet av sig efter att denna video kom ut? hemskt.

2008-05-08 @ 00:33:02
URL: http://schmeeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0