Återkomst?

Nu var det ju ett bra tag sen jag skrev i min blogg. Kanske det är dags att jag tar upp denna roliga sak och fortsätter berätta om min liv och vad som händer runt omkring? Kan ju börjar karriären med att berätta att igår var jag ute och drack några bira med kompisar. Det var faktiskt O.K.

Det började med att jag efter jobbet åkte intill fältöversten där jag mötte Jenny. Vi snacka lite skit och sen var jag och hämta alkohol. Efter äventyret hos bolaget styrde jag in min näsa att börja resan hemmåt. Det tog lite längre än jag trodde. Men ack så skönt det var när jag stoppade ner min tass innanför dörren. Det var bara att dra av sig tröjan och kläcka sig en bira som den lodis man är. Efter några timmars alkhol konsumering glider en kändis hem till mig. Det var inte mindre än Marrelito. Vi drack några öl tillsammans och snackade skit innan vi drog till krogen. Vi var ju såklart tvugna att gå dit var det inte fanns några människor. Men det kanske är bättre för mig. Då slipper jag åtminstone trängas vid mitt favoritställe, ja det är baren jag pratar om.
Efter några drinkar, suckar och glada miner styrde vi kosan till en svamp. Där Patrick och Alex stod och vänta. Vi snackade lite skit och gick in på sliskiga krogen. Efter krogen åkte jag hem och var allmänt äcklig.

Sedan vaknade jag idag upp på morgonen och såg ut som ett värsta hej-kom-och-hjälp-mig person. Men det är väl alltid så jag ser ut när jag vaknar.

Vafan ska jag göra idag? Kan jag få chans på någon idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0